• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg

REZULTATE PRELIMINARE - ADMITERE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ- SESIUNEA IULIE 2025 - AICI 

ANUNȚ IMPORTANT

pentru candidații ADMIȘI pe locuri de la BUGET, pe locuri CU TAXĂ sau ÎN AȘTEPTARE, pe listele preliminare

CONFIRMAREA LOCULUI este obligatorie pentru toți candidații care au participat la concursul de admitere (candidații admiși la Buget, la Taxă, candidații aflați pe lista de AȘTEPTARE) și care doresc să participe în continuare la procesul de admitere, până la afișarea rezultatelor finale, indiferent de poziția pe care o ocupă în listele de înscriși.

PROGRAM CONFIRMĂRI:   21 - 25 iulie 2025 - în intervalul orar 9.00-14.00

                                          26 și 28  iulie 2025 - în intervalul orar 9.00-12.00

Candidații se vor prezenta la Secretariatul Facultății de Chimie (parter) din Bdul Regina Elisabeta, nr. 4-12, și vor depune fizic toate documentele încărcate în platformă.

Ø  Candidații declaraţi ADMIȘI PE LOCURILE DE LA BUGET vor depune, în vederea confirmării locului, DIPLOMA DE BACALAUREAT ÎN ORIGINAL.

Candidații care NU depun diploma de bacalaureat în original pot fi repartizați pe loc cu taxă, dacă au opțiuni la taxă și medie corespunzătoare. Aceștia trebuie să prezinte la secretariatul facultății, diploma de bacalaureat în original și o copie a acesteia ce va fi certificată conform cu originalul. În caz contrar, vor fi considerați retrași.

Ø  Candidații declaraţi ADMIȘI PE LOCURILE CU TAXĂ și candidații ÎN AȘTEPTARE - care vor să fie admiși pe locuri finanțate de la buget, dacă au opțiuni la buget – pot fi ADMIȘI, prin redistribuire, în urma etapei de confirmare, NUMAI dacă depun DIPLOMA DE BACALAUREAT, ÎN ORIGINAL, în etapa de confirmare!

Candidații care s-au înscris la sediul facultății trebuie să își completeze dosarul cu DIPLOMA DE BACALAUREAT ÎN ORIGINAL (dacă aceasta nu se află la dosar).

Acte necesare la confirmare:

Ø  fișa de înscriere - imprimată din platforma de înscriere la admitere (aceasta se descarcă prin accesarea butonului generează fișă de înscriere din contul candidatului);

Ø  DIPLOMA DE BACALAUREAT ÎN ORIGINAL ȘI COPIA ACESTEIA, în vederea certificării conform cu originalul;

Ø  copii ale următoarelor documente: certificat de naștere, carte de identitate, certificat de căsătorie (dacă e cazul) și originalele acestora, în vederea certificării conform cu originalul;

Ø  2 fotografii 3/4 cm realizate recent, cu numele scris pe verso pe fiecare poză;

Ø  adeverința medicală, în original.

  •  Ø contractul de studii se descarcă de pe site, în 2 exemplare (se descarcă de aici) și se va depune la secretariat, împreună cu celelalte documente.

Pentru candidații care urmează / au urmat parţial o altă facultate: se adaugă adeverința din care să rezulte tipul de studii urmate și forma de finanțare: buget sau taxă (cu bursă/fără bursă), eliberată de instituția de învățământ superior unde a fost înmatriculat.

Pentru absolvenții unei alte instituții de învățământ superior: se adaugă diploma de licență şi adeverinţă de la prima facultate cu precizarea numărului de ani efectuați la buget sau cu taxă, dacă a beneficiat de bursă și perioada.

ATENȚIE !!!!

ÎN ETAPA FINALĂ - pe locurile de la BUGET vor fi redistribuiți NUMAI candidații care au depus la secretariat diploma de bacalaureat în original;

Redistribuirea candidaților se va face strict în ordinea descrescătoare a mediei generale de admitere şi apoi a opţiunilor candidaţilor, în limita numărului de locuri neconfirmate de către candidații admiși în etapa preliminară! 

La confirmarea locului (candidații declarați admiși BUGET/TAXĂ) vor prezenta dosarul cu documentele solicitate, vor achita taxa de înmatriculare de 50 lei (https://po.unibuc.ro/studiu_licenta.php) și vor completa contractul de studii  - se descarcă AICI. Taxa de înmatriculare NU se restituie.

Contractul de studii se descarcă de pe site, în 2 exemplare (se descarcă AICI)) și se va depune la secretariat, împreună cu celelalte documente.

Candidații aflați ÎN AȘTEPTARE vor prezenta dosarul cu documentele solicitate, fără a achita taxa de înmatriculare și fără a completa contractul de studii.

Candidaţii care nu vor respecta aceste condiţii vor fi declaraţi RETRAȘI la data de 28.07.2025 după ora 12:00.

Rezultatele finale ale concursului de admitere, sesiunea iulie, vor fi anunțate miercuri, 30 iulie 2025.

CHIMIE BUGET - ADMIȘI - AICI

CHIMIE TAXĂ - ADMIȘI - AICI

CHIMIE BUGET- locuri rezervat  absolvenți de licee situate în mediul rural - AICI

BIOCHIMIE TEHNOLOGICĂ BUGET- ADMIȘI - AICI

BIOCHIMIE TEHNOLOGICĂ TAXĂ- ADMIȘI - AICI

BIOCHIMIE TEHNOLOGICĂ BUGET- locuri rezervat  absolvenți de licee situate în mediul rural - AICI

BIOCHIMIE TEHNOLOGICĂ BUGET- loc rezervat  candidați proveniți din sistemul de protecție socială- AICI

CHIMIE MEDICALĂ BUGET - ADMIȘI- AICI

CHIMIE MEDICALĂ TAXĂ - ADMIȘI - AICI

CHIMIE MEDICALĂ BUGET- locuri rezervat  absolvenți de licee situate în mediul rural - AICI

CHIMIE FARMACEUTICĂ BUGET - ADMIȘI - AICI

CHIMIE FARMACEUTICĂ TAXĂ - ADMIȘI - AICI

CHIMIE FARMACEUTICĂ  BUGET- locuri rezervat  absolvenți de licee situate în mediul rural - AICI

CANDIDAȚI ÎN AȘTEPTARE - AICI



 REZULTATE PRELIMINARE CONCURS ADMITERE MASTER - DOMENIUL CHIMIE  - sesiunea IULIE 2025 - AICI

ANUNȚ IMPORTANT!

Confirmarea locului se face prin prezență fizică la Secretariatul Facultății de Chimie, Bulevardul Regina Elisabeta nr. 4-12, în perioada:

CONFIRMAREA LOCULUI: 21 IULIE – 25 IULIE 2025 (interval orar 8.00 - 14.00) 

                                                    26 IULIE 2025 (interval orar 8.00 -12.00)

După afișarea rezultatelor preliminare, pentru confirmarea locului ocupat, toți candidaţii vor depune fizic, la Secretariatul Facultății de Chimie, toate documentele încărcate în platformă. 

La confirmarea locului (candidații declarați admiși BUGET/TAXĂ) vor prezenta dosarul cu documentele solicitate, vor achita taxa de înmatriculare de 50 lei (https://po.unibuc.ro/studiu_master.phpși vor completa contractul de studii. Taxa de înmatriculare NU se restituie.

Contractul de studii se descarcă de pe site, în 2 exemplare (descarcă AICI ) și se va depune la secretariat, împreună cu celelalte documente.

Taxa de înmatriculare NU se restituie.

TAXA DE ÎNMATRICULARE poate fi achitată prin următoarele modalități:

  • online, completând formularul de la adresa https://po.unibuc.ro/studiu_master.php
  • prin virament bancar în contul Facultății de Chimie: RO54 RNCB0076010452620306, deschis la BCR SECTOR 5; Detalii plată: „Taxă înmatriculare Facultatea de Chimie”.

Candidații declaraţi ADMIȘI PE LOCURILE DE LA BUGET vor depune, în vederea confirmării locului, documentele menționate mai jos: 

  • Fișa de înscriere imprimată din platforma de înscriere la admitere (aceasta se descarcă prin accesarea butonului generează fișă de înscriere din contul candidatului);
  • DIPLOMA DE LICENȚĂ ÎN ORIGINAL, iar pentru promoția 2025ADEVERINȚA DE PROMOVARE a EXAMENULUI DE LICENȚĂ, în original.
  • DIPLOMA DE BACALAUREAT ÎN ORIGINAL și COPIA ACESTEIA, în vederea certificării conform cu originalul
  • Copii ale următoarelor documente: certificat de naștere, carte de identitate, certificat de căsătorie (dacă e cazul) și originalele acestora, în vederea certificării conform cu originalul
  • 2 fotografii 3/4 cm realizate recent, cu numele scris pe verso pe fiecare poză;
  • Adeverința medicală, în original.
  • Contractul de studii se descarcă de pe site, în 2 exemplare (descarcă AICI ) și se va depune la secretariat, împreună cu celelalte documente.

În vederea fluidizării procesului de confirmare, am aprecia dacă veți aduce și copii ale documentelor menționate.

Candidații care s-au înscris la sediul facultății trebuie să își completeze dosarul cu ADEVERINȚA DE PROMOVARE a EXAMENULUI DE LICENȚĂ SAU DIPLOMA DE LICENȚĂ, ÎN ORIGINAL(dacă aceasta nu se află la dosar).

Candidații care NU depun ADEVERINȚA DE PROMOVARE a EXAMENULUI DE LICENȚĂ SAU DIPLOMA DE LICENȚĂ ÎN ORIGINAL pot fi repartizați pe loc cu taxă, dacă au opțiuni la  taxă și medie corespunzătoare. Aceștia trebuie să prezinte la secretariatul facultății, DIPLOMA DE LICENȚĂ sau ADEVERINȚA DE PROMOVARE A EXAMENULUI DE LICENȚĂ în original și o copie a acesteia ce va fi certificată conform cu originalul. În caz contrar, vor fi considerați retrași.

ÎN TOATE SITUAȚIILE, SE PĂSTREAZĂ OPȚIUNILE DE LA ÎNSCRIERE!

Candidaţii care nu vor respecta aceste condiţii vor fi declaraţi RETRAȘI la data de 26.07.2025 ora 12.00.

DATA LIMITĂ DE AFIŞARE A REZULTATELOR FINALE: MARȚI, 29 IULIE 2025

 

CHIIMIA MEDICAMENTELOR ȘI PRODUSELOR COSMETICE  BUGET - ADMIȘI - AICI 

CHIIMIA MEDICAMENTELOR ȘI PRODUSELOR COSMETICE  TAXĂ - ADMIȘI - AICI 

CHIIMIA MEDICAMENTELOR ȘI PRODUSELOR COSMETICE  - ROMÂNI DE PRETUTINDENI  - ADMIȘI - AICI

BIOMOLECULE BUGET - ADMIȘI - AICI 

BIOMOLECULE TAXĂ- ADMIȘI - AICI 

BIOMOLECULE - ROMÂNI DE PRETUTINDENI - ADMIȘI - AICI 

CHIMIA MATERIALELOR AVANSATE BUGET - ADMIȘI - AICI 

Informații pentru candidații ADMIȘI, pe listele preliminare

MASTER DIDACTIC ÎN CHIMIE

Fiecare candidat declarat admis trebuie să confirme

DOSARUL DE CONFIRMARE (dosar plic de carton) cuprinde următoarele documente:

·       fișa de înscriere completată și semnată;

·       scrisoarea de intenție care urmărește motivația candidatului pentru cariera didactică, semnată în original;

·       pentru candidații admiși la BUGET: Diploma de licenţă sau diploma echivalentă cu aceasta, în original sau adeverinţă (în cazul facultăților care nu au eliberat diplomele pentru promoţia 2025) eliberată de către instituția de învățământ, în care se menționează media generală, notele la probele examenului de licenţă, termenul de valabilitate și faptul că nu a fost eliberată diploma;

·       pentru candidații admiși la TAXĂ: copie legalizată a diplomei de licenţă sau a adeverinţei, sau copie xerox însoțită de original în vederea certificării conform cu originalul;

·       Suplimentul la Diplomă sau alt act din care să rezulte media anilor de studiu (pentru promoția 2025);

·       Diploma de Bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta, în original și copie pentru certificare conform cu originalul, sau copie legalizată; 

·       Documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României eliberat conform prevederilor CNRED (dacă este cazul),

·       Certificatul de naștere în original și copie pentru certificare conform cu originalul;

·       Adeverinţă medicală-tip, din care să rezulte că este apt pentru facultate (de la medicul de familie); 

·       2 (două) fotografii 3/4 cm realizate recent, cu numele scris pe verso

·       C.I. sau pașaport în original și copie pentru certificare conform cu originalul

  •         Certificat de căsătorie sau alt act de schimbare a numelui, în original și copie pentru certificare conform cu originalul (unde este cazul).
  •     Contractul de studii se descarcă de pe site, în 2 exemplare (se descarcă AICI)  și se va depune la secretariat, împreună cu celelalte documente.

PROGRAM CONFIRMĂRI:

21-25 iulie 2025  în intervalul orar 9.00 - 14.00

26 iulie 2025 – în intervalul orar 8.00 - 12.00 


Documentele se depun la Secretariatul Facultății de Chimie, din Bdul Regina Elisabeta, nr. 4-12, sector 3.

La confirmarea locului (candidații declarați admiși BUGET/TAXĂ) vor prezenta dosarul cu documentele solicitate, vor achita taxa de înmatriculare de 50 lei (https://po.unibuc.ro/studiu_master.php) și vor completa contractul de studii. Taxa de înmatriculare NU se restituie.

Taxa de înmatriculare NU se restituie.

TAXA DE ÎNMATRICULARE poate fi achitată prin următoarele modalități:

  • online, completând formularul de la adresa (https://po.unibuc.ro/studiu_master.php
  • prin virament bancar în contul Facultății de Chimie: RO54 RNCB0076010452620306, deschis la BCR SECTOR 5; Detalii plată: „Taxă înmatriculare Facultatea de Chimie”.

Listele finale vor include numai candidații care au confirmat locul.

REZULTATE PRELIMINARE ADMITERE - MASTER DIDACTIC ÎN CHIMIE 

 

ADMIȘI BUGET - AICI

ADMIȘI TAXĂ - AICI 

CANDIDAȚI ÎN AȘTEPTARE - AICI