ANUNȚ DOCTORANZI
cu privire la extinderea duratei activității studentului-doctorand
- Cererile pentru extinderea duratei activității studentului doctorand se vor depune la Secretariatul facultății, cel târziu până pe data de 11 septembrie 2024.
- Toate cererile vor fi întocmite conform documentului SITUAȚIILE DE EXTINDERE a duratei activității studentului doctorand publicat pe site-ul Studii universitare de doctorat al Universității din București, la adresa: https://doctorat.unibuc.ro/studii-universitare-de-doctorat/
- Studenții-doctoranzi care au depășit 12 luni pentru una dintre următoarele forme de extensie a duratei studiilor universitare de doctorat – prelungire, perioadă de grație sau amânare a susținerii publice a tezei de doctorat – vor anexa la Cererea pentru extinderea duratei activității studentului doctorand următoarele documente :
- un referat al conducătorului de doctorat, cuprinzând rezultatele analizei activității doctorandului precum și măsurile propuse;
- două rapoarte de progres al cercetărilor (anul de studii 2023-2024) avizate de către conducătorul de doctorat și comisia de îndrumare.
La documentele menționate mai sus se va anexa și Declarația cu articole și comunicări.
Declarație LUCRĂRI ŞTIINŢIFICE publicate în domeniul tezei de doctorat - AICI
Cerere amânare susținere teză de doctorat - AICI
Cerere întrerupere studii doctorale - AICI
Cerere perioadă de grație - AICI
Cerere prelungire studii doctorale - AICI
Raport de progres student doctorand - AICI
Referat de progres conducător de doctorat - AICI
Toate documentele pentru extinderea duratei activității studentului-doctorand se depun la secretariatul școlii doctorale (sau se trimit online la adresa
Secretariatul verifică documentele, întocmește un raport cu situația doctorandului și le prezintă directorului școlii doctorale pentru a fi avizate.
NU se trimit documentele direct directorului școlii doctorale.